Gør det selv contra et Facebook Bureau

12 February 2020
Lotte Hindsberg

editorial

De sociale medier tilbyder et enormt potentiale for at lave markedsføring og få fat i lige nøjagtig det segment af kunder du ønsker at få fat i. I Danmark er den helt store spiller Facebook, men også andre sociale medier er ved at få godt fat i markedet. Heriblandt Instagram. Facebook er et godt sted at starte med at annoncere og få erfaring. Dels kan man komme igang med det samme og man behøver ikke investere enorme beløb og hvis det ikke fungere, kan man stoppe med det samme. 

Gør det selv contra et Facebook bureau

Det er muligt selv at annoncere på Facebook og der er masser af materiale tilgængeligt på internettet, der kan lære dig hvad du har brug for, for at komme igang. Derefter er det at få erfaring ved at teste og afprøve sig frem. Alternativt kan du vælge at benytte dig af et Facebook bureau. Ved at gøre det slipper du for at selv at skulle bruge tid på at lave en annonce, men også at finde ud af hvordan. Samtidig køber du dig til deres ekspertise og derved øger du muligheden for at få positive resultater allerede fra starten af. 

Samtidig kan et bureau hjælpe dig med at finde ud af hvad du reelt vil have ud af en annonce og hvad du kan forvente. Vil du have mere salg her og nu eller ønsker du at der er flere der siger ja til at modtage dit nyhedsbrev, hvorefter de måske på et senere tidspunkt bliver en kunde. I det første tilfælde er det nemt at få mange til at klikke og komme frem til din hjemmeside, men at få de rette mennesker der ønsker at købe dit produkt er langt svære. Det er en god ide at have værdifastsat et kliks værdi for dig inden start. 

More articles